Träningsångest

| Postat i: Elsas vardag
5
Ja, just nu har jag verkligen träningsångest!
Jag och Henny skulle ju ha träningsveckor de här veckorna, men då sa
ju dom som jobbade på Helex att vi inte fick komma in eftersom vi inte är 15.
Så just nu vet jag inte riktigt hur jag ska träna, det är ju så kallt ute :(

Såhär tänker jag just nu:
Jag kommer typ bli tjock.
Hittills till Träningsångest


Greta

Sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!!!!!!!!!!!!!<3 :)

Greta

Sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!!!!!!!!!!!!!<3 :)

T Y P J U L I A

Tack för den, vad tror du JAG började tänka om mig själv när du skrev så?!


URL: http://typjulias.tk
alva

Neej elsa!

Det kommer du inte!!!

Du får väl ha lite fantasi, det finns många saker som är bra för hälsan.

kramisar

Anonym

man får träna på helex om man är 13, du får inte använda alla träningssaker, men en hel del



ungdomskort




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: