Maskerad!

| Postat i: Elsas vardag
1
Idag har vi haft maskerad på högstadiet, jag klädde ut mig till snöleopard.
Det passar ju ganska bra nu när första snön har kommit, fast det kanske inte är så läskigt.
Det togs ganska mycket bilder, så jag tänkte visa lite i bloggen. Men dom togs inte med min kamera
så måste bara få dem först och det blir inte förrän lördag/söndag så ni får ha tålamod!

Nu ska jag ha en mysig kväll framför tvn, det är ju Robinson, Kenza Tyra Show, Hockey och
Hellenius hörna ikväll. Hur ska jag hinna se allt?
...Fast jag kommer faktiskt inte se på allt, det hinner jag inte! 

          
 
Hittills till Maskerad!


Anonym

sv: hahaha lol jag har inte lurat någon. jag utser en vinnare när jag tycker det är många som tävlar:)


URL: http://aaxelina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: