Lunchat med tjejerna!

| Postat i: Elsas vardag
4
Idag slutade vi direkt efter lunch eftersom att lärarna skulle ha möte
ang. ifall våran skola ska bli ett interprenat eller inte.
För er som inte vet vad det är så kan jag säga att det är så att skolan får mer frihet
när man ska välja vars skolans pengar ska placeras.

Hur som helst så for jag och Alva till våran Yoga studio när vi slutade,
de har nämligen ett pass på dagtid då man får lära sig Thai massage.
Det var skönt, spännande och kul!

Efter det så mötte vi Kornelia och Henny,
då gick vi fyra till Sub & C.o och lunchade.

Jag tog en salami och brie macka.
Den var väldigt god, men ta inte en varm sån för det gjorde Alva
och den var inte alls lika god som min och Hennys kalla ^^
Lite tips bara.

Nu blev det mycket text och lite bild,
det vore bättre om det är tvärtom, men men.


Glöm inte att det är DHW ikväll, tänkte bara påminna er
så att ni inte glömmer, hihih.
Hittills till Lunchat med tjejerna!


ellenow (;

Din blogg är ju helt klart bäst, den blir bara bättre när du skriva långa inlägg som nu.

Det är skitkul, fortsätt gärna med lite längre inlägg! YOU ROCK!

T Y P J U L I A

STAVNINGSPOLISEN!

Det var skönt, spännande ock kul!

vättigt hihihi


URL: http://typjulias.tk
Anonym

Julia, det stavas "spännande och kul"

Malin

Jag håller med dig! Jag provade också en varm macka en gång, och den var inte god!!


URL: http://annamalinhelena.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: