Modell?

| Postat i: Elsas vardag
3
Jag har glömt att berätta en grej som hände när vi var på Idol.
Helt plötligt kom det fram en tjej i 25 års-åldern till mig och sa något liknande:
''Hej, jag heter Klara. Jag kommer från Stockholmsgruppen (modellargentur),
jag är här och söker efter unga tjejer som skulle kunna bli modeller och
jag tycker att du du har ett superfint utseende''
Sen fotade hon mig, tog mitt mobilnummer, längd, skostorlek osv.
Efter det ringde hon mig igen (fredagskväll) och frågade om jag kunde komma till
Nordkalotten med någon av mina föräldrar på lördag. Så vi åkte dit och dom fotade mig
och så fick jag fylla i ett formulär. Dom sa att jag egentligen är lite för ung ännu, men att dom
tänker skriva in mig i deras ''modellista'' och så ska dom höra av sig om ungefär 2 år och då vill
dom ha mig som modell ^^. Så jag kanske är blivande modell, vem vet?

Hittills till Modell?


T Y P J U L I A

Modell är ett av de få yrken jag ALDRIG skulle vilja bli ;D men kul för dig!


URL: http://typjulias.se
Ida Sofia

Snygg bild! Om två år kanske jag känner en modell... <3

Greta

Elsa! Coolt! Fast jag visste inte att det finns Stockholmsgruppen i Luleå:D haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: