Fardagsbak med skavsår

| Postat i: Elsas vardag
2
Just nu håller vi på att eftermiddags baka, det är ju farsdag idag!
Men jag bakar med rejäla skavsår på hälarna. Det var tidigare idag
när vi var ute som jag kände att jag fick väldigt ont i hälarna, när vi kom in och
jag tog av mig skorna var mina hälar alldeles blodiga. Smärta på hög nivå var det!
Vi ska fara och handla skor nu under tiden bakverken är i ugnen så att jag slipper med att förvärra
skavsåren. Bilder på bakverken kommer sen!
Nu får ni nöja er med att kolla på någonting som jag har behov av just nu!

Hittills till Fardagsbak med skavsår


Sofia

SV: Kan hända att den finns kvar! Hm brukar ju vara duktiga på att ha kvar kläder länge. :) Men min kompis ebba hade den på skolavslutningen så det var ju ett tag sen....


URL: http://sofiaizabelle.blogg.se/
Farfar Leo

Elegant, Elsa, att förbereda resebreven!

Litet överraskande att det även kommer upp en bild av naken tant, med konstigt namn, Anti-Cellulite Shapewear. Hon är nästan lika slät och fin i skinnet som Du!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: