Såpbubblor!

| Postat i: Elsas vardag
2
Hello!

Tidigare idag så var jag ute och blåste såpbubblor ^^!
Använde en sorts grej som gör typ jättestora bubblor.
Hade tyvärr ingen kamera tillgänglig så det får bli en bild från Google.

Hehe, fullt såhär stor kanske dom inte blev men några gånger så fick jag dom att bli kanske 2-3 meter!
Receptet på såpbubblor:
SÅPBUBBLOR RECEPT 
(vanliga såpbubblor)
  • 1 dl diskmedel (Yes)
  • 1½ - 2 dl vatten
  • ½ tsk florsocker eller strösocker

Vispa ihop försiktigt så att lösningen inte löddrar.

Här finns också receptet.
Hittills till Såpbubblor!


ellen

Sugen på en ny gratis, bloggdesign? Kolla in min blogg för mer info! :)

kram


URL: http://eswalander.se/
Corneliaaaa

Öhh, jag fjortis nejnejnej, vet du ngn fjortis med dreads ? nej juste, och du härmar TÖNTAR! juste TÖNTJÄVEL! förrästen så hatar jag fjortisäcklen så hur fan skulle jag kunna va en isf? juste du har inget svar på det för att du är en liten jävla tönt som muckar med snyggare personer du använder typ fan bara mascara hur tuft e det jo jäättee ! jag blir sååååå rädd för dig! -.-'



Jävla tönt!


URL: http://mittlivsomrosa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: