Mindre än 2 veckor!

| Postat i: Elsas vardag
1
Tjena! 

Visste ni att det är mindre än 2 veckor kvar tills vi far nu o.o ? 
Det är typ 11 dagar fr o m. imorgon!

Ååh vad det ska bli kul!
Mamma köpte solskyddskräm i helgen till móa ^^!


Och idag har jag och Julia gjort en packningslista!


Jag och Julia bestämde vad vi ska ha me oss hos mig, och nu fixadade jag en 
bild på allt i datorn :) .

Ska snart lägga mig och läsa (hoppas jag iaf)...

Godnatt! 

Ps: Det blir nog inte så bra uppdatering imorgon för jag och Alva ska baka gärnet till
våran "fikbuffé" i skolan, skriver mer om det senare...
Hittills till Mindre än 2 veckor!


K

OOOH hjelp! FETT mke packning! Varför blir jag inte förvånad?! + Ni tänkte tydligen inte ha med er nå trosor:O


URL: http://hallon.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: