Designen!

| Postat i: Elsas vardag
1
Designen jag har nu sattes ju inte in för så länge sen, men den gjorde jag ju själv för att ha
undertiden min riktiga design kommer!
Ska inte göra den själv så jag vet inte riktigt när den kommer!
En dagsfärsk bild på mig och syrran:
Ååh, hon far till Stockholm imorgon och till USA på tisdag med farmor!
Den lilla lyxbruttan!
Men jag känner ändå mig väldigt glad, det är inte länge kvar tills jag och J far till Cypern,snart är det ju sommar lov och så var det +35 grader i solen!
Ha en bra kväll!


Juste, ni kanske undrar hur jag kan ha en dagsfärsk bild om jag inte kan ladda in bilder med kameran och om den inte är tagen med webcam så är det för att jag har laddat in bilder från Agnes systemkamera!
Hittills till Designen!


designeswalander

sv: Yes! har sett de, super bra beskrivet :D.

Jag har några designer jag ska göra innan, räkna med att det tar ungefär en dag att fixa en design eftersom jag inte orkar sitt vid datan i sträck. Men jag hör av mig när jag börjat på dig desgin via mail! :) Kram


URL: http://designeswalander.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: