Bilder =)

| Postat i: Elsas vardag
0
Shuuue !

Här kommer bilderna från dagens klädbyte, enjoy!


J, E, K. 
Alltid lika serösa.

Mellz köpte en tunika av mig.
Hehe hon köpte överlägset mest av alla, men hon kan ju ha
det som är för litet för oss andra ^^. 



Kornelia dansar vääldigt vackert...


Hehe, Emelie köpte en kjol av Kornelia.

Senare när Em och M hade åkt hem så hoppade vi studsmatta :) !
Vi satte nämligen upp studsmattan igår :D ! 



Hehe, Kornelia och Julia studsade upp mig!
Mitt hår ser läskigt ut där o.o.


Haha, det ser ut som att K är på väg att knuffa mig.


HAHAHAH, fin pose jag har!
Min hästsvans har kul! 


Yeah! Schteeek! 

Sen när K åkte hem så hoppade vi med Hugo ist ^^.

Cool hårbild på J och Hugo ser lite galen ut ;p .


Sen väckte vi gamla minnen, spelade kula! 


Mycket bilder, hoppas ni gillar det!
Hittills till Bilder =)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: