Utebilder!

| Postat i: Elsas vardag
3
Här kommer bilderna från igår ^^!


Jag som ligger i snön (:
Och ja jag vet, det ser ut som en liten klumt i snön men det är jag hur som helst!

En bild på Julia, vi står eg. på en brygga ute på isen på den där bilden, haha!

Piren!


Gillar den här bilden väldigt mycket!!
Ååh nu vill jag bara ut !!!!!

Mina vantar blev lite snöiga, hehe...
Vilken bild gillar ni mest?
xoxo!

UPDATE: Designen kommer ju bli ganska mycket försenad nu p.g.a. Dundret, men ni överlever nog med desgignen som är nu ett tag till!
Och glöm inte att det blir väldigt tomt med inlägg under helgen!
Hittills till Utebilder!


Allesabeth

Jag gillar alla bilderna, men roligast var iaf med Julia på bryggan:D

Allesabeth

Jag gillar alla bilderna, men roligast var iaf med Julia på bryggan:D

Kornet

Vadå? han du va med julia igår, efter att vi kom hem från dundret. Du skrev ju: "bilderna från igår med Julia". fattar inte riktigt:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: