Tillbaka till bloggning igen!

| Postat i: Elsas vardag
1

Hejhej!
Nu bloggar jag igen!
Eg. skulle jag ju börja blogga igår men får inte igång min dator, (vet inte varför?) så jag har inte haft möjlighet och tid till det... Och nu har ju skolan börjat igen!  >:( !!!
Men något bra: Har 3000 gratis SMS igen :D
Så smsa på till 076 84 20 352 :)
Ska strax fira med lite glass!
Förresten! Luleå Hockey har match nu mot Södertälje, och det här är sista hopppet på slutspel!
Föstå vad spännande!
Och Luleå leder med 1-0.
Många av er sitter säkert i Coop Arena och ser matchen live nu.. men inte jag iaf.
Åååh vad jag hoppas dom vinner!

En bild i Dundret på mig, från nyår tror jag.

Hittills till Tillbaka till bloggning igen!


KOrnet

Yees! Luleå vann med 3-0 !!!!! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: