Hiss Diss!

| Postat i: Elsas vardag
2
Hejhej!
Här kommer Elsa hissar/dissar och jag börjar med dissar den här gången för man brukar ju "spara det bästa till sist" :)



Tappa bort saker - Man kan bli så sur på att man tapat bort saker, speciellt nya saker...
Om jag tappar bort något på morgonen så kan det påverka mig flera timmar efteråt.

Magsjuka - Man mår så illa och orkar knappt gå upp, man vill inte äta, man kan inte läsa, film är man inte helller sugen på. Man vill bara kunna sova, men det går inte heller!

Fjortisar - Egentligen kanske jag inte behöver säga mer men skriver ändå för er som inte fattar:
Att inte kunna ha en egen stil, måste ha kritvitt i ögonvrån, röd parkas, adidasjacka, gråa  mjukisar, massa volym och stripblont hår?
Egentligen är det ju synd om dom, dom är ju så osäkra att dom inte vågar visa sin egen stil, har så för att "smälta in".


Att vara fri -Det är skönt att inte behöva hålla sig till föräldrarna hela tiden, att kunna åka till stan själv, fara till Boden med en kompis utan att alltid måste vänta tills dagen då det passar för mamma och pappa!

Att ha riktiga kompisar - Det är så skönt att kunna ha riktiga kompisar!
Kunna lita på varandra, man kan vara sig själv men man kan också bråka för man vet att man ändå blir kompisar igen, det är så skönt!

Lov!!!  Sovamorgon, senare kvällar,  Behöver jag säga mer?

Hittills till Hiss Diss!


Magdalena

Förstod inte det där med skönt att vara fri uten föräldrar". Kan du utveckla!?

LINA

röd parkas & adidas gör ju inget. men det är sättet de är på som suger...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: