Beautyful day ^^!

| Postat i: Elsas vardag
1
Joorå det är vad det har varit idag!
Och det  kommer fortsätta tror och hoppas jag!
Vi har ju varit i Kåbdalis med Skolan idag 4-9an var där (frivilligt) men nästan alla var där!
Kom hem för ungefär en timma sen!
Och dom har ju byggt om där så nu finns det sittlift!
Wihii vad kul det var men det var också ganska läskigt de första gångerna!
Berättar mer om allt det sen när jag har laddat in alla bilder så ni fattar mer.
Det är ju enklare att föreställa det om man har lite biler till, eller hur :) ?
Och nu ska jag kanske duscha och sen se på Twilight!
Ååh den är så bra lägtar redan!
Så nu vill jag gå och fixa så att jag kan få sätta igång filmen!!!
Är ganska ivrig, Robert Pattinsson <3
Tyckte inte om han innan jag läst boken (del 1) men nu gillar jag han ^^!
Hittills till Beautyful day ^^!


Madds

Alla böcker äger! Läs dom!


URL: http://lypsylmissbrukaren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: