Gott nytt år!

| Postat i:
5

Hej allihopa! :)

Önskar er ett gott nytt år! Nu är det 2010, fattar inte att tiden går så snabbt... Känns som att det nyss var 2004 =) har typ fastnat i det året... Det hände mest då. :)

Igår firade jag nyår med familjen och några vänner till dem i Stockholm :) vi gick till en fotbollsplan i sumpan och skjöt upp lite raketer. Några brevid oss hade typ sjutusenfemhundratrettiotre raketer eller nå. De typ smällde i en timme ò.ô... Onödigt att slösa så mycket pengar på sån skit. Lägg de på kläder istället! ;D

Vaknade typ nyss, åt en goooood pizza till frukost ;D ligger nu i sängen och slöar, är sååå trött ;p blev uppe till halv fem igår! Satt och chattade lite med några och... Ja :)

En liten nyårsbild på mig! :)

=)

Undrar vad vi ska göra idag, jag tror jag ska packa lite inför kryssningen =)



/  julia :*

Hittills till Gott nytt år!


K

Kul att du bloggar (medans dom inte gör det, får väl se hur länge det dröjer ;-D) så har man nåt att läsa, fortsätt blogga, gärna lite oftare oxå

Agnes The H

Tjoo!



Har Julia tagit över bloggen? OMG vad hemskt! Skoja ;) Men coolt, vart fett förvånad,typ: Elsa är lite förändrad på bilden.. Hur fick du lösenordet? Najs iaf, ditt nyår lät skoj!



FIrade också i Stockholm, närmare bestämt DJursholm. Vars var du? Happy new year! Håller med om att åren går lite väl fort :( Här och nu, här och nu :D



Kram AGnes


URL: http://agnesbulle.blogspot.com
FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise


URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

J

Jag bloggar bara när jag har lust och tid... Jag trodde de skulle Blogga lite själva nu faktiskt O_o




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: