En person som gillar att hitta på saker...

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej!
Nu har jag varit hos farmor och ätit soppa och våfflor med grädde och sylt  ^^ <3 .
Sen åkte jag och Hugo in till stan för att gå på bio med Henny.
Men Henny hade så otur att när hon skulle boka sin biljett så var det slutsålt så jag och Hugo gick
själva och såg på Alvin och gänget 2.
Den var faktiskt riktigt bra (y), men det kändes som att det var så kort fast det var den säkert inte.

Efter middagen ska jag till Henny,
Jag kallar mig "Tjejen som gillar att hitta på saker",
Jag gillar inte att sitta hemma och inte göra något, eller ibland kan det ju vara skönt att vila och så
men för det mesta vill jag hitta på saker.

Här kommer en bild på mig som togs med webcam för några minuter sen:

Hittills till En person som gillar att hitta på saker...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: