Det var ett tag sen!

| Postat i: Elsas vardag
2

Hej!
Som ni har märkt var det ett bra tag sen jag bloggade men nu försöker jag börja igen!
För det är så skönt att blogga på något sätt men det är svårt att förklara varför,
men det är ganska tråkigt att blogga om man har en så dålig design som vi har.
Men det ska förhoppningsvis komma en ny design innan januaris slut.

Som ni kanske har märkt har det hänt lite nya saker på våran blogg som att vi har en gäst bloggare Julia Rydberg!

Det här var mest ett inlägg som "jag är tillbaka" hehe...
Men snart hoppas jag att det kommer ett försenat Gott Nyt år inlägg med bilder, men vi får se hur det går!

Hittills till Det var ett tag sen!


Madds

Haha! Ja, det är rätt skont att blogga :D

Men det är nog för att man får skriva av sig lite :)

Och en annan sak! Eran design är väll inte alls tråkig! Den är ju snygg!

Jag skulle också vilja ha den!


URL: http://lypsylmissbrukaren.blogg.se/
K

På vilket sätt är det "skönt" att blogga;D? Är det i fötterna, magen, örat eller vad? ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: