Norrlandsfeeling

| Postat i: Elsas vardag
1
Idag har det varit otroligt kallt här i Luleå, -25 grader mitt på dagen!
Jag började gå ut tidigare idag, men det var otroligt kallt och tummarna blev
istappar så fort jag kom ut. Nu finns det faktiskt ett vettigt skäl till att stanna inne,
men det är ju lite tråkigt att vara inomhus och dega hela dagen.
Jaja, bor man i Norrland så får man väl skylla sig själv ^^.

Nu får man ha på sig fleecen inomhus för att inte frysa,
kylan når in lite faktiskt!
Hittills till Norrlandsfeeling


Ellen

Hej! Fin blogg och cool header! Lite Foki style över den! :D Just nu håller jag en frågestund på min blogg (den första faktiskt), och jag skulle bli glad ifall du kanske skrev några frågor om t.ex bloggen, inlägg, mode eller helt enkelt om mig! Kram :D


URL: http://fashionbyellen.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: