Hiss... och några diss!

| Postat i:
3
Det var ett bra tag sedan jag körde en Hiss/Diss, så nu är det på tiden att vi kör en!
Värmekuddar
Nu är det säkert flera av er som tänker:''vad är värmekudde för något??'',
till er kan jag berätta att det är en sorts kudde med korn i som
man värmer i mikron och använder som en varm kudde.
Jag måste använda det varje kväll att ha och värma fötter/armar/händer på,
annars ligger jag och fryser och kan inte sova! Älskar värmekuddar rent av ^^.

Sovmorgon
Att få sova lite längre på morgonen är så skönt!
När vi har sovmorgon brukar jag bli piggare resten av dan,
och oftast ha bättre humör en vanligt ^^!
Däremot ställs min sovmorgon imorgon in, eftersom jag ska öva med
några andra i skolan inför våran julshow, vi ska uppträda
med ''All I want for Christmas''.

Saltlakrits
Det är så otroligt gott, fast det kan vara en riktig fälla också!
När jag väl börjar äta så är det svårt att få stopp på det,
man vill bara ha mer!
Elektriskt hår
Nu på vintern blir mitt hår så lätt statiskt och börjar klibba sig mot ansiktet.
Det är så otroligt irriterande att det ska klistra fast sig mot en hela tiden!
Men då är det ju tur att man kan sätta upp håret, och få undan det.

Att bryta naglar
Den här veckan har jag lyckats bryta hela 3(!!!) naglar,
och det ser för hemskt ut. Det är så jobbigt sedan att behöva vänta i flera veckor
på att det ska växa ikapp dom andra.
Hittills till Hiss... och några diss!


Sofia

å va söt du är , de där måste jag testa älskar laktris ;) men de får nog vänta till julveckan =)

haha va kul jag använder alltid vetekudde (värmekudde) älksar det jag fryser typ jämt!! sitter med en på fötterna nu ;) hihi


URL: http://anaghasofia.blogg.se/
Anonym

fin blogg =)



btw vad för textstil har du på dina inlägg ? :)


URL: http://josefinhhenriquez.blogg.se/
s a n d r a

jag älskar också salt lakrits :D


URL: http://ssandraf.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: