På Kollot :D

| Postat i: Elsas vardag
3
Hejhej!

Har varit på kollot nu i ganska precis ett dygn.
Vi har spelat in film och gjort andra roliga saker :)

Kommer inte att ägna så mycket tid till bloggen fram tills på tisdag då kollot slutar, men kanske ett
inlägg om dan?

Puss!
Hittills till På Kollot :D


T Y P J U L I A

Jag kunde inte svara på ditt sms, har inga pengar (för en gångs skull :P)...

Ja, visst är det hemskt D: men vi har inte varit med varandra en enda gång det här sommarlovet... Jag såg att Henny och Kornelia och du skrivit till varandra på face, "Ska vi ses någon dag?" men inte till mig, som frågat er varje vecka om ni vill ses. ._.

Jag förstår inte varför du är sur på mig heller, jag har inte gjort någonting. Jag tycker du är barnslig som håller på och kallar Therese fjortis och massa, trots att du inte känner henne.



Nu vill jag att du svarar på allt, annars så tar jag och ringer på din dörr så tar vi det där >_>


URL: http://typjulias.tk
Julia :)

Hej, hej! (kommer inte ihåg vad jag skulle säga).

Jag gillar din design, den är ... fin.


URL: http://meeandmyblog.bloggproffs.se
J

Får hon inte tycka som hon vill eller? Du har ju en öppen blogg. Om du inte vill att folk ska få kunna säga vad de tycker till dig om den får du väl ha lösen på den eller göra så att man inte kan kommentera. Jag blir inte jättesur om någon säger att jag har tex en ful blogg.

På vilket sätt är hon en fjortis? Jag har varit med henne jättemycket det här sommarlovet, och hon är absolut ingen fjortis. Hon är lika mycket fjortis som Kornelia. Dvs inge alls.

Kan du svara på den där fbgrejen också?


URL: http://typjuliaS.Tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: