London feeling.

| Postat i: Elsas vardag
1
Här ser man Themsen, vi står uppe i Tower Bridge och fotar! 
När vi var ute och gick, på väg till ett muséum så  fick vi syn på den här stora dansshowen ^^
Här sittter vi på restaurangen Nandos, dom hade riktigt god mat!
Det här är på morgonen, vid frukosten.
På hotellet utanför lobbyn, hihi.
Här ser man Big Ben, en väldigt fin byggnad.
Här är vi inne i London Eye, ett jättestort parisehjul, det var något på 300 meter högt!
Den här fina utsikten såg man när man var inne i London Eye, det är
som glaskupéer man sitter i.
Innan vi gick in i London Eye var jag riktigt rädd, men när vi väl var där inne
så försvann rädslan direkt (;
Det här är inne på en hur stor Leksaksaffär som helst!
Här var vi på godisvåningen, det kanske syns ^^

Veckans blogg hittar ni här
Hittills till London feeling.


Jonna

O jag har tänkt åka till london med min mamma men funderar fortfarande på om jag vill åka till italien eller grekland, vad tycker du? jag får edt som en present till min 15års dag


URL: http://flickanjonna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: