10 @ London

| Postat i: Elsas vardag
3
På Hamey's Godisvåning fanns det inte lite godis...
Hahah, lite klubbor va?!
Shoppingen var absolut bra i London, men ibland kunde man nästan inte hitta
nå kläder för att affärerna var så stora, låter helt sjukt men så är det..
Här är vi på ett område som heter China Town, massor av Japanska restauranger och söta
små äffarer ^^ Ett av mina favorit ställen i London!
T ex. såna här affärer är ju bara för härliga? (I China Town)
Sunglasses B)
Här kommer bilder från Madame Tussauds ^^
Jag och Miley ^^
Jag, Julia Roberts och?
Barack, visst var han verkligen likt?
Agnes som ger gärnet tillsammans med jag, nu kommer jag inte ihåg vad han heter ;p
Hittills till 10 @ London


Anonym

hehehe, COOLT! ;D

evelina

jim carrey;)

Rebecca

Gud va kul det måste ha vart:)


URL: http://kawaiibex.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: