Väntar på Elsoon!

| Postat i: Elsas vardag
1
Heej ^^,
Idag vart det ingen skola för mig, hade ont i magen på morgonen men nu känns det inte så mycket!
Så att imorgon blir det skola för min del.
Jag har upptäckt att det är suuper tråkigt att vara hem, det jag saknar mest vär rasten och spela "skip-boo"
hahhaa, det är så grymt kul när Alva alltid klagar om hur tråkiga vi är och försöker dra oss därifrån.
Men imorgon blir det ju skola så då blir det "skip-boo" ;p

Nu sitter jag här och väntar på Elsoon, dom skulle på stan och köpa present till Emelie och jag har ju inte varit i skolan så jag fick inte gå på stan.
Men när hon kommer hem ska vi baka till imorgon, blir något med choklad!

Men nu ska jag "fixa" mig lite innan Elsoon kommer, bloggar mer lite senare!

kraaam /H
Hittills till Väntar på Elsoon!


Evelina

Haha, jaao, det har blivit lite dålig uppdatering på sistone men jag uppdaterar bara när jag känner för det nu för tiden. :P


URL: http://ninnaz.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: