rubrik?

| Postat i: Elsas vardag
1

Kommer inte på någon rubrik...



Hej ^^
Hur har en dag varit idag? Min har dock inte varit så speciell, skola och en massa tråkigheter.
Det lite roliga idag var när vi skulle äta och alla typ "ååååhhh, det är pastasås och pasta, jag som är så hungrig".
Sedan vet jag inte hur alla fick veta det med så hörde jag någon typ skrika "TAAAAAAAACOOOS!!"
Sedan började två personer att dansa, hhahaa.

Men hur som helst, jag har en stora syster som bor i USA, hon har skickat lite grejer som kom med posten idag!
Det var nagelgrejor och lite annat.

Idag så far mamma till Gävle och jag blir kvar!
Så det blir att vara med mormor i en vecka, ganska kul!
Det blir intressant med maten ^^,

Men hur som helst ni får väl ha en forsatt bra dag.

kj

mmm, jättegott :)

/H
Hittills till rubrik?


Magdalena

Vad då "intressant mat"? Hon lagar säkert god mat, det brukar mormödrar göra.



/Magdalena




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: