Heej ^^,

| Postat i: Elsas vardag
0

Som ni läst så är det jag som är överraskningen!
Hade ni någon anning om det?
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag tror att dom som har läst "våran" blogg vet vem jag är.

Jag kan väl ta och berätta lite om vad jag har gjort idag..
Dagen började med att jag och Elsa hade planerat att gå upp klockan halv 8, men så vart det inte vi gick upp strax innan 9 tror jag att det var.
Sedan bestämde vi oss för att vi skulle träna hela dagen, vi började med att göra en "planering", sen började vi träna.
Det är först nu som jag känner hur dålig form jag är i!
Sen gjorde vi lite andra övningar och så!
Nu ska jag inte tråka ut något mer ;p


Ha en bra kväll!

/H

Hittills till Heej ^^,





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: