Elsa Tipsar - Ny Kategori!

| Postat i:
0
Det är en ny grej jag tänker börja med!
Saker jag tycker är bra, det kanske låter som typ "hissar" men det är inte samma,
jaja dom lite smartare förstår nog utan förklaring, nä jag skoja bara!
Men ni får ju ett exempel nu!
Den här gången ska det handla om lite olika produkter till hår och hud!
Ta morgon och kväll till ansiktet, fräschare hy.
Här finns en massa olika Lush produkter, älskar lush!
Men det där är absolut inte allt, räknade alla Lush produkter en gång tror det var runt 20 stycken!

Elvital - Hårinpackning, man får fint ghår och jag älskar lukten!
Blev en suddig bild men det är iaf Osis+ Dust It!
Det är ett puder som gör håret supersträft och du kan forma håret nästan hur du vill!
Du får superbra volym av det också, men själv använder jag inte det så ofta, brukar inte ha så mycket sytling grejer i håret det blir nött och förstörs!
Snow Fairy luktar godis, äälskaaaaaar det!
Men ni får ta och köpa på er ett lager snow fairy burkar som räcker hela året för dom säljer det bara i juletider!
Nog med bloggning för ikväll nu ska datorn stängas av och jag ska nog, äsch hitta på något :) !
Godnatt !
Hittills till Elsa Tipsar - Ny Kategori!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: