Dundret!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Idag bär det av mot Dundret!
Vi ska åka vid 15 så jag kommer h ina blogga lite innan dess, men jag vet inte om jag
får tag i något nätverk där borta.
Filippa ska med dit, kuul :) !
Jag har inte packat nåt så jag borde sätta igång med det!

Här kommer en rad gamla bilder, efter som jag sitter vid familjens dator istället för min
så finns det massa gamla bilder, funnybunny!

Mitt pyamasparty 2007 :).


Kålmorden 2006


På delfin showen :D


En apa som visar rumapp, Kålmorden det också, 2006!



Lisseberg, ett sorts frittfall, 2006!


Jag när jag var 8 år tror jag.

Nu har ni fått något att kika på.
Och Kåbdalis bilderna ska ju också komma men jag är lite lat och har inte laddat in dom!

Hittills till Dundret!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: