S-Ö-N-A-G!

| Postat i: Elsas vardag
2
Jag gillar inte söndagar dom är så tråk.
Alla affärer har stängt på stan och inget händer.
Dessutom vill man inte att den ska ta slut för då blir det ju mådag och skola.
Men nu ska vi tänka glada tankar.
Och det är bra att Wilmisen har hjälpt oss med designen på vår blogg.
Det är bra!
Vi ska göra den ännu bättre.
Men först ska Elsa ladda upp lite bilder till bloggen så fixar jag resten!
Men föresten tycker ni att det ska vara lila (som det är nu) eller ljusrosa?
Jag kan inte bestämma mig, och jag vet inte vad Elsa tycker!
Och jag har hittat ett jätte coolt kylskåp på coolstuff.se.

Det står också att det går att göra till ett varmskåp!

Kram Från Alva
Hittills till S-Ö-N-A-G!


Anonym

Ofta coolt kylskåp :/ Man kan ju inte ha ngt i det.

elsa

jag tycker att vi ska ha den lila designen! :D

Fast båda var fina (:

Jag håller på att fixa bilder att ladda upp 8)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: