Idag,imorgon och krya på dig nu!

| Postat i: Elsas vardag
4
Hej alla glada bloggläsare!
Idag har ja varit i skolan såklart.
Det har varit en bra dag,nu lyssnar jag på musik och chattar med Wilma
Jag hoppas att du kryar på dej!

Mycket  kramar tilll dig så blir du frisk!


Det är så skönt att veta att vi slutar tolv imorgon...
Då ska jag kanske äta på stan med några kompisar, det ska bli kul.
Jag har sytt klart en väska på syslöjden och den ska fyllas med grejjor för sen ska den ges bort till..
Neej det säger jag inte för den personen läser vår blogg!
Det ska såklart köpas grejer att fylla den med imorgon!
Men nu ska jag ta mig nåt att äta!
Och jag ska blogga på nu så sluta inte läsa denna blogg!

Kram från Alva!

Hittills till Idag,imorgon och krya på dig nu!


Fanny

Blev väskan bra? :) Vad ska ni fylla den med? ;)


URL: http://fannyspyssel.blogg.se/
Wilma

Vem ska du ge den till?


URL: http://wilmisen.webblogg.se/
Alva!

Fanny och Wilma:Den blev bra, men jag kan inte säga vem som ska få den av mig.

För då kommer den kanske läsa detta och veta om det , det får inte hända!

kornetto

vem ska få väskan znälla zäääg...



kramizar kompizen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: