❤ ⓢⓣⓞⓒⓚⓗⓞⓛⓜ ❤

| Postat i: Elsas vardag
2
Här kommer lite av allt som hänt i Stockholm.
Vi åkte på onsdagkväll.
På Torsdagen gick vi på stan på dagen, då såg vi Marcus Krunergård och
tog kort med han.
Fast jag gillar inte honom.
Jag hittade ett par vantar på H&M :)
På kvällen var vi på hairspray musikal! :D

Åååh vad den var bra! Ni borde verkligen se den. I vetygen 0-5 får den ❤❤❤❤❤+ hjärtan. :D
Hur som helst på fredan gick jag, Greta och Agnes själva på stan.
Först gick vi i Solna, sen i Söder och sist men inte minst i Gamla Stan.
Där åt vi på en Ben and Jerry kiosk som hade sååå goda glassar och annat!



Jag rekomenderar verkligen den!
Men det ända dåliga är att det är så dyrt.
Men det är värt det. Iallafall om man är sugen.

I Söder var vi på ett superSTORT monki med massa fina sakeR!
Jag köpte en lila t-shirt med lite möster :)

I Solna hittade jag lite nagel saker, jag såg sånadär dekorationsfrukter som foki brukar ha men
det kostade 299:- för en liten burk så jag köpte inte det men jag köpte en fil och en nagelolja.
Dom berättade lite om lösnaglar om hur dåligt det är.
NAGLARNA KAN NÖTAS BORT OCH MASSA ANNAT! :p
aja..
Ids inte skriva så mycket mer nu, jag är iaf på bättre humör nu än senast.

På kvällen i Fredags hade vi lite Halloween firande.
Det kommer bilder på oss och annat senare men jag har inte laddat upp dom till datorn än.


 
Hittills till ❤ ⓢⓣⓞⓒⓚⓗⓞⓛⓜ ❤


Fanny

Hej!

Har en liten tävling på min blogg just nu, Man kan vinna ett super snyggt glas hjärta i röd eller rosa! Klicka på länken för att komma direkt till Tävlingen! Lycka till ;)

http://fannyochlovas.blogg.se/2009/november/tavling.html


URL: http://fannyochlovas.blogg.se/
Magdalena

Vad trevligt du skriver. Skulle bara vilja rätta några stavfel. Yrkesskada...!!! Nästa gång vi åker till Stockholm vill jag också äta på Ben & Jerrys.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: