Kladdkaka!

| Postat i: Elsas vardag
6
Hej!
Idag har jag bakat en kladdkaka!
Den ska vi äta på torsdag på skolan och cup cakes.
Jag måste göra en till nu eller senare typ imorgon.
Det ska bli så kul att få baka till min klass.
Roligaste är såklart att äta fikat.
Och det är inte så många som vet det (att jag ska bjuda på fika).
Fast det är typ ingen från min klass som läser vår blogg,typ nån enstaka som kollar ibland men det gör inget.
Bara ni inte skvallrar!
Just nu ser jag lite Loranga med Wilmer ,kollat min facebook och så.
Snart kommer min önskelista...
Nu kommer min önskelista!
  • Troll

  • mini kylskåpet♣

  • Bra våffeltång
  • bAdANkOr!♥
  • M@Ri0SpEl till wii
  • Money in my pocket
No more!
Kan inte komma på mer!
Kram från Alva!♥
Hittills till Kladdkaka!


Lena

Hej! Bli medlem på gratis1, du kan tävla om en mini-laptop :)



http://gratis1.nu/?ref=lenasvensson


URL: http://awesomedude.blogg.se/
Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

Kornet=)

Hej! gillar eran blogg, men det känns mest som Alvas, för Elsa bloggar "typ" aldrig:P men jaja,, bara ni skriver "oftare" så går det nog bättre. Kolla gärna in min blogg, har börjat skriva lite mera.



love kornetto<3

elsa

Jag är lite konstig men jag blir störd för att våran header inte är fixad klart än så jag bloggar inte förrän våran header är där :/

Alva

Hej JUNO!!!

Jag vill inte ens läsa dina kommentarer, du vet inget om mitt liv.

Jag mår bra som andra inte verkar göra!

Jag vill inte läsa din blogg.

Och du är så stor fejkare, du kommer säkert inte en läsa detta.

Inte för att jag bryr mig.

Men nu börjar jag bli irriterad på dig.

Det kanske är det du vill att jag ska bli sur.

Från oglada alva


URL: http://youandi.webblogg.se/
Wilma

Gulligt troll ;P


URL: http://wilmisen.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: