Inte bli sjuk nu

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej.
Igår och i förrgår har jag varit hos Clara, hennes lillebror har svininfluensan.
Och Clara har klarat sig men frågan är om jag klarar mig.
Om jag skulle få den är det idag som febern kommer och senare huvudvärken.
men det konstiga är att jag hart huvudvärk nu men ingen feber.
Fast å andra sidan känns det bara som vanlig hemsk Migrän!
Jag vet inte, jag får inte bli sjuk nu det går inte.
För då får jag vänta 2 månader till inann vi kan åka för det är nästa gång mamma har kurs.
Jaja, nog om det ni vill inte höra mina trubbel.
Idag ska jag i alla fall vara med Clara och Wilma inte hemma hos Clara för jag tänker inte få svininfluensan.
Och om jag inte tänker få den får jag den inte.
Nu orkar jag inte skriva mer.
Har så ont i huvudet.
Kram från Alva!
Hittills till Inte bli sjuk nu





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: