Höstlov, Stockholm, Syrran kommer, Kan det bli bättre?

| Postat i: Elsas vardag
0
Så ser det ut just nu, världens bästa syster och systerdotter kommer den 10 november!
Imorron ska vi klä ut oss på skolan.
Men jag kommer nog inte klä ut mig.
Jag känner mig lite krasslig har huvudverk ,ont i halsen och är jätte trött.
Så jag bara sitter, lite piggare efter duschen.
Jag vill ju vara frisk och pigg nu!!!
Varför ska det finnas Basilusker som förstör allt?
Jag vill verkligen inte blli sjuk..
Det vore ju inte så kul att sitta på ett tåg och må illa med sprängande huvudeverk,Eller ännu värre MIGRÄN.
Nej så får det inte bli.
Och så kommer det inte bli.
Just nu ser VI (lillebror) på bilar den mest spelade filmen i hela världen!
Snart blir det andra bullar.
Jag är så less.
Fanny ska fixa headern jag vet inte när det blir klart men snart i alla fall.
Inte stressa henne.
Men stå ut för snart smäller det!
Då blir det mycket att läsa!
Varje dag..
Kram Alva!
Hittills till Höstlov, Stockholm, Syrran kommer, Kan det bli bättre?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: