Hos Clara!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hej!
Jag har inte hunnit blogga på två dagar nu, ledsen för det..
Men nu är jag vid datorn igen!
Hos Clara denna gång.
Clara sitter och äter så jag passar på att blogga lite snabbt.
Jag och Elsa har fixat en header nu!
Behöver bara lite hjälp med att fixa så den är på plats!
Vill ni se den?
Klart ni vill!
Snygg??
Lite bilder på oss

Lilla jag

Vi två!
(inte bästa kvallan)

Ej svart vit1
uRSÄKTA fÖR atT DeN Är LITE fEl VÄg!
Detta borde räcka!
Kram från Alva
Hittills till Hos Clara!


JulleeeH

Hallå? Det är ju JAG som gjort headern :-( du kan gärna skriva att det är gjord av mig. Det står att ni har fixat den, och det är ju lögn. Jag fick inte ens ett tack! :-(


URL: http://norbergrydberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: