Waldorf!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hej!
Idag slytade alla 6:0r 11.40!
Det var väldigt skoj, Jag, Emelie, Henny, Julia, Oskar och Arvid gick på Waldorf
sen gick vi på stan och tvingade med Arvid och Oskar på Kicks och Parelle :)
Sen såg vi Ola och Henny: " Har du lämnat in dina byxor på kemtvätt?"
Svar: "Va? Vilka byxor??" Hihih det var skooojjj*.*
Waldorf hade god mat också, man fick maten snabbt.
Sen gick jag och Henny lite på stan nu är jag hemma och ser på idol!
Bra tema ikväll men det är ju inte duett?
Harry och Leo ska också sova här.
Puss!
/elsa sorry för inte Lot´s of love men det är något fel.
Hittills till Waldorf!


Karnet

Nu tycker jag faktiskt att du ska ta och ringa till mig så att du kan berätta vad som har hänt,denhärdan då jag faktisk har vart på farfars begravning (och slapp skolan och småungarnapå waldorf.. Daah)


URL: http://kanelbullen.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: