Vinnaren!!

| Postat i: Elsas vardag
1
Äntligen ska ni få veta vem vinnaren är.
Jag har lottat och då bestämde lotten att vinnaren är....
WILMA!!!
Du har nu vunnit ett fint paket som kommer i din brevlåda om du inte ids hämta det här!
JAG kommer såklart skriva vad det var när Wilma fått paketet.

Jag är faktiskt lite besviken för att det var inte många som var med i tävlingen..
Ingen ids väl..jajja det är ert fel att ni inte anmält er!
Idag har jag varit i skolan det var väl helt ok idag i skolan!
Jag fick mycket jobb gjort och det är alltid skönt.
Nu ska jag.. jag vet inte.
 Kram Alva!
Hittills till Vinnaren!!


Kanelbullen

Hej...



Kul att ni äntligen har lottat ut en vinnare,är lite butter! Jag ville ju vinna :/



Hade bra


URL: http://kanelbullen.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: