Tack ! ---> JuliaoHennys tävling -----> Min dag!

| Postat i: Elsas vardag
3
Hej,
Jag vill tacka för att ni börjar kommentera våran blogg!
13 kommentarer på "November" inlägget.
Statistiken går uppåt också

UPP!


Henny och Julia www.HennyochJulia.tk har en tävling där man kan
vinna en väska från Fritz & Co för 560 kronor.
Gå gärna med och tävla! :)
Tävlingen avslutas den 5 december tror jag.


Nu ska jag  berätta lite om min dag,
Skola, agenda.
På eftermiddagen var det Elevens val, jag, Henny och Kornelia intervjuade
några från högstadiet till Skoltidningen.
Sen var det bowling med Alva och Julia.
Sen skulle jag hem och göra läxor + att gå till Konsum med Henny och panta burkar
som man kan köpa glass för!
PS! Fokis tävling är avslutad, jag vann inte... (suck) okej det var flera tusen som var med i tävlingen men ändå...)

Bild på pepparkakor!
Mömmsmmsmsmms !
Hittills till Tack ! ---> JuliaoHennys tävling -----> Min dag!


Sophie

Sv: Kan du inte lägga upp receptet på bananpannkakorna? :)


URL: http://krystaldream.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag kan göra en del designer men det är ju något jag tar betalt för.


URL: http://pyttis.blogg.se/
LiiCee ☆彡

Hej!

Tyvärr kan jag inte säga hur jag fått dit 'Tell me'- rutan i bloggen eftersom det inte är en egen design. Men du är inte den första som frågat om bloggdesignen, så därför har jag nu gjort ett inlägg med info om vart jag fått den ifrån.

Kika in på bloggen och kolla i ett av dagens inlägg! : )



mvh L .


URL: http://liicee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: