Stan och Lunch.

| Postat i: Elsas vardag
2
Hej!
Nu har jag just kommit hem från stan.
Jag har ätit lunch med Malin och lilla prinsessan.
Vi har såklart gått på stan också!
Jag har köpt hårnålar och jag tänkte också köpa jättesöta klämmor.
Vi har varit på Fröken April och kollat lite.
Dom hade jättemycket fint och nytt.

En superfin lampa .

De här bullarna är från fröken April och en sån fick lilla prinsessan av mig igår.

Ett par örhängen som var ganska fina!

En söt cyckelkorg som dessutom är på rea!

Och små söta tyg kottar som är större än dom ser ut.
Just det, priset i tävlingen var en badolja från lush.
Den luktar som snow fairy och den går att ducha med!
Och två berlocker som  jag har gjort!
Kram från Alva
Hittills till Stan och Lunch.


Photo by Mxemma

Fiin blogg du har :D

Har du haft en bra dag?

KRAM


URL: http://photobymxemma.blogg.se/
Fanny

Badoljan luktade jätte gott, men starkt! För Starket , men jag är ju känslig så.. ;)


URL: http://fannyochlovas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: