Spanskmardrömms dag idag!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hej nu sitter jag här igen.
Som igår och som en annan dag.
Nä skoja.
Idag har jag varit på spanskan och det gick INTE bra alls på prov-grejen.
Jag hade inte tränat nästan alls bara två gånger.
Och då är det klart att man inte klarar allt..
Jag kunde typ bara 3 ord av alla 15 (tror jag att det är).
Det var dessutom felstavning på 2 av de 3 som jag kunde.
Jag är så sur på mig själv.
Men snart är jag glad igen.
Annars har jag arbetat bra på skolan.
Jag skulle gärna berätta en liten rolig grej för er men det är så att det kan bli lite väl skrytigt om jag liksom..
Det är nåt om skolan i alla fall det får ni veta.
Efter skolan har jag varit med Evelina och Clara.
Vi har haft det ganska kul.
Äti mellis och spelat galen panna i typ 30 sekunder.
Nu har Clara basket träning och Evelina har också flugit sin kos.
kramiskramis från AlivsPalvis

Hittills till Spanskmardrömms dag idag!


Fanny

Du ska ju iaf inte ha betyg så det så det är inte världens undergång ;) Kjamz


URL: http://fannyochlovas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: