Puss på er!

| Postat i: Elsas vardag
2

Hi!
Idag har jag ju
varit på bowling som ni vet om ni läste
min och Alvas blogg igår.
Efter det var vi hos Alva, jag hjälpte henne att
städa men sen kom pappa just innan vi skulle äta så då blev det varma
mackor hemma istället.
Sorry, jag vet att jag laddar upp alldeles för lite.
Jag ska bättra mig.
Erkänn jag uppdaterade mycket i helgen? :D
Men på vardagar kanske jag hinner med 2-3 stycken...

MmmmM.
Just nu letar jag efter jackor på nätet.
Bloggar mer ikväll!

Någon som märker något nytt
med inlägget? :)

Hittills till Puss på er!


Lisa

Kul...lät gott me varma mackor , blev lite sugen själv.

Hjälpte du Alva att städa SNÄLLT asså...

Ska gå och läsa lite byee...



Jo ja vill va med i eran bloggtävling...

Korneli@

Jo du har bytt Lot´s of love text:P Snygg!

Gonatt<3


URL: http://kanelbullen.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: