Plugg-i-dugg!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hej idag är det återigen en härlig måndag.
Nu sitter jag vid Elsas dator och gör plugg och ute duggar det snöregn!
Jag lägnatar tills imorron!
Då ska jag klippa mig hos en frisör som jag aldrig har klippt mig hos.
Ska bli så kul!
Dessutom är det på skoltid, det är därför jag måste plugga.
Jag har inte bloggat på några dagar ledsen för det.
Jag har varit i Kalix och jag fick veta att vi skulle dit samma dag som vi for (fredags).
Jag och Elsa har just städat akvariumet och då tror vi att vi ska få köpa nya fiskar då.
Vi får se!
Hoppas att vi får det!
Nu lagar hon mat!
Och Hugo hennes lillebror hjälpte mig just med skrivningen!
Så söt jag har också fått en teckning av honom nyss.
Men nu har Elsa lagat klart maten! 
Hejdå hare bra!
//Alva
Hittills till Plugg-i-dugg!


LiiCee ☆彡

Hej!



Du missar väl inte tävlingen på min blogg där Du har chansen att vinna två Masterpiece mascaror från MaxFactor?!

Gå in på min blogg (http://LiiCee.blogg.se) och klicka på bilden längst upp, eller gå in i kategorin 'Tävlingar' för att läsa mer och delta!



mvh L .


URL: http://liicee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: