På renovering... igen!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hej!
 Jag hade rätt, Reza åkte ut.. Inte bra!
Som ni ser så har jag ny design igen, men har lite kvar att göra, men det gör jag nog inte nu.
Ska läsa lite tror jag,
juste, är med i en tävling på Henny och Julias blogg ( www.norbergrydberg.blogg.se  )
Där man kan vinna ett pris, Vi får väl hoppas jag vinner!
Egoistisk jag är, nä skojade bara, men det ska bli en tidig kväll imorgon för som sagt ska jag upp tidigt imorgon.

Hittills till På renovering... igen!


Julle, den Största, bästa och vackraste ;*

Ey, skriv ett nytt inlägg om tävlingen. Du måste länka till bloggen, och skriva vad man vinner (en väska från Friis and co för över 500 kr) , annars kommer du inte vara med i dragningen. Gör det, sedan är du med. Kram kram.

Ps, jag kommer imorgon! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: