My day ..

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej!
Idag har jag varit med Agnes och Pappa
på EFS för att Agnes ska konfimera sig :) !
Mamma och Hugo kom också lite senare...
Efter det gick jag hem och tog det lungt,
har bakat inför min "fest" som kommer att vara den 19 dec det är bestämmt nu!
LÄNGTAR!
Vad jag har bakat är hemligt så det kommer inga bilder på det...
Nu byter jag samtalsämne helt men jaja;
Någon som vet något roligt att göra på en fredag vid 12.oo om man är 9 pers?
För alla 6:or slutar 11.45 på fredag :D !
Vi vill åka till Nordpoolen men Henny är allergisk :( .
Svar till Henny som trodde att "Be well" betyder bli bra  men det betyder ha det bra (; haha .
Snart kommer ett hiss/diss inlägg (senare ikväll) så håll utkik!
Hittills till My day ..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: