Mix ~*~

| Postat i: Elsas vardag
1

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering men igår var jag med Hennon först sen var jag på "julfest" hos Filippa och
kom hem vid halv tolv.
Mariette åkte ut igår ;( Tove och Erik är ju kvar iallafall.  Men calle ska ut!
Idag har jag varit på Agnes dansuppvisning sem dirket till Lisa på julfika :)
Massa gott där! Mår lite illa :~S haha snygg näsa på smiley :p
Men snart ska jag (med familjen) till Millgårds (Elin och Hanna) på middag.
Har inte varit hos dom förrut.


Skrev tidigare att jag skulle skriva om New Moon;
Jag gick i Tisdags eller Onsdags med Kornelia,
Där träffade jag Filippa och Carro men tyvärr hade vi inte platser nära varandra.
Men jag och Kornelia hade nästan bästa platserna högt uppe (brevid varandra såklart).
Filmen var superbra! Mycket bättre än 1:an.
Alva har ju också sett den men hon tycker att 1:an är bättre...



Ikväll är det ROBINSSON missa inte det!
Juste, om ni vill läsa om Kornelias blogg så är länken här; www.kanelbullen.blogg.se, läs gärna!
Det blev ett ganska långt inlägg eftersom jag inte skrev något igår..
Här har ni en bild på mig just nu;

Och en bild på Filippa (gammal bild)

Juste...
 Som dom flesta kanske förstod så var inlägget "KLIPPT HÅRET FAIL!"
Bara ett skämt...
Men vet ni  ?
Jag fick veta för några dagar sen att jag är släkt med Erik Hassle (;
Och har inte hunnit skriva receptet på asiatiska bananpankakor men det kommer !
Och jag har massa nya kläder från klädbytesdagen som kommer visas i ett inlägg imorgon kanske..
Kameran har slut batteri.
Bye!
Hittills till Mix ~*~


K

Erik Hassle?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: