Min dag idag :)

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej!
Idag har jag varit på skolan såklart, vi hade tyska och efter det gick jag hem till Kornelia www.kanelrullen.blogg.se :)
Vi satt vid TVn lite, var ute och kastade snö på varandra, gosade med Kornelia
syskon m.m. <3
Sen gick jag hem och har besökt alla bloggar som jag brukar besöka,
Kornelias, Fokis, Kissies och J&Hs.
Och nu sitter jag här, på min skrivbordsstol :p
Vi har haft ovaligt lite besökare idag, fast det är klart dagen är ju inte slut än.
Look at this!


En enorm sko med en trappa med fler skor!
Den vill man ha!
Imorgon ska alla tjejerna träffa Luleå Basket 08.30 på Pontus,
Nu ska ni få höra att plugghästen  Elsa vet att Pontus betyder hav :)
Nu ska jag ringa upp Julia
Ha det bra så länge!

Hittills till Min dag idag :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: