Jag vann! 8)

| Postat i: Elsas vardag
0
YES!
Jag vann tävlingen på fanny och lovas blogg www.fannyochlovas.blogg.se :D
Jag kommer att få ett rosa glashjärta och Clara ett rött. :D
Idag har jag varit med Julia, vi var ute med plastpåsar som skor och kastade oss i snön...
Riktigt kul!
Julia åkte hem väldigt tidigt, vid 16.
Just efter ringde henny och hon kom förbi ett tag.
Inga lugna stunder! Skoja :o)
Men jag och Henny ska höras senare... 
Hon kanske ska sova här.
Men jag har inte frågat mina föräldrar (Magdalena och Arne).
Hoppas verkligen att hon får! 
Dåååliga nyheter:
Jag kommer inte få 3000 från jultidningarna för Henny ångrade sig ); 
Så nu får jag 1400 ungefär... 
Det blir inte så mycket shopping för det, jag hade tänkt  spara ungefär 1500 av
mina 3000 så det blir ju liksom inget över nu... 
Oj jag börjar skriva "..." hela tiden nu :p

Kom ihåg:
ANMÄL ER TILL VÅRAN TÄVLING.
VINN ETT BRA PRIS!
GÖR SÅHÄR: 
KOMMENTERA I VILKET INLÄGG SOM HELST ATT DU VILL VARA MED I 
VÅRAN TÄVLING SEN LÄNKAR DU PÅ DIN BLOGG TILL WWW.YOUANDI.WEBBLOGG.SE 



                                      
Hittills till Jag vann! 8)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: