Idol!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej! 

Bild på mig för 1 minut sedan med webcsm ;)
Idag har jag varit på skolan (som vanligt) vi hade skridskor och jag fick värsta skavsåren! 
Efter skolan gick jag till Kornelia, vi åt pizza från Bergvikens Grill & Pizzeria 10+ för dom men - för pizza.nu
Deras hemsida går verkligen supersegt!
Sen var vi på fredags och kom hem vid ca 20.30
Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till Boden med KDU och spela Lazergame! :D
Det ska bli ql.
Jag har kollat på idol, jag hejar på Tove och Reza men alla som är kvar är så bra!
Men jag vill nog att Calle åker ut ikväll men jag är rädd att Reza åker...
Just nu väntar jag på att resultaten ska komma, endast en halvtimme kvar!
Hemlis på gång!
Jag har en hemlis, jag har beställt en
mobil, ingen kommer få veta vilken förrän jag får den, jag vet att ni kanske
inte tycker att det är så intressant men jag kan säga att det inte är något märke som t ex Sony ericsson, Samsung, Nokia, LG m.m.
Jag tror att det är ett japansk märke.
PS ! Imorgon börjar ROBINSSON!
Det är så bra!
Och ursäkta för stavfelet "Blee" istället för Glee.
Men nu ska jag nog, jag vet inte vandra? hahah
Alva! Blogga mera det är flera dagar sen!
Hittills till Idol!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: