Hos farmor!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hej!
Vi slutade för lite mindre än 1h sen.
Men nu är jag hos  farmor med Hgo och några kussar, Agnes kommer också.
Men nu ´måste jag sluta, Hugo vill spela Tanks.
Hittills till Hos farmor!


Kornettttt

Tjena!



Kommer ni ihåg Min och alva och elsaas (eran) diskussion om headern (elsa har bytt till) idag.då tyckte jag att headern var snyggare än den förra,och då kom jag inte riktigt ihåg hur den såg ut,och vad jag kom ihåg så tyckte jag att den var snyggare än den förra. Men nu när jag kollar ser det lite konstigt ut! Det är fint,men ganska mke skullebehöva ändras för att... (en massagrejs)

Om ni är intresserade av attveta vad jag menar såkontakta mig på... (ne skoja:P)


URL: http://kanelbullen.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: