HISS/DISS

| Postat i: Elsas vardag
3

Hej!
Nu kommer HISS/DISSinlägget som jag skrev om tidigare...


Skyltsöndag!-Det är så mysigt och kul att gå på stan då, men lite väl kallt..
Paketkalender!-Roligt med alla paket att öppna man längtar hela tiden!
Längta!- Att ha massa saker att längta till som jag har just nu.



Att inte hålla det man lovat- Som t ex idag när en person lovat att vi skulle vara med varandra och dela ut jultidningar och annat, och sen sover den hos en annan kompis och stannar där till ca 17.30 och då   ska den vara med mig men då är jag mitt uppe i baket så när jag ringer senare så ska den ändå inte vara med mig för att den har varit med den andra personen så mycket (personen som den sov hos). Men då säger den att vi inte alls hade sagt att vi skulle vara med varandra idag :/ . Alltså dåligt att inte hålla det man lovat men jag är inte sur på den personen för man avgör ju själv om man ska hålla det man lovat eller ej.
Oj lite långt diss grejs här.. :p

Hittills till HISS/DISS


Linn

bra hissar och dissar ;) händer det något kul till veckan då ??


URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Lisa

Asså jag vet nog vem den där personen e

Petra

håller med dig på din lista !


URL: http://acidbanana.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: