Hej på er!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hej,nu är det ett tag sen jag bloggade!
Och jag vet inte vbad jag ska blogga om nu.
Jag kan ju meddela att Syrran och hennes dotter har kommit.
Men jag kan ju alltid visa en jättehäftig lampa och det går att spela spel med den två i ett!
Okejjj..

Detta är en rubrikskub!
Som man kan ha i bokhyllan som lampa,och då vrider den "fyrkanterna" åt rätt håll (löser det svåra spelet).
Svep med fingret över den ruta du vill flytta så flyttas den år det hållet du styr den.
Den kan även ge tips när du kört fast!!
Men detta äventyrliga lampspelet kostar mycket pengar!
1995,oo kr.
Man kan ju alltid önska i julklapp!
Jajja kram på er nu ska jag gå till Lill pyret och GOSA!♥
//Alva


Hittills till Hej på er!


MizthaNguyen (v.

svar: Awuue tack så hemskt mycket thihi :) allt bra med dig idag då? :)



kram


URL: http://mizthanguyen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: