God natt <3

| Postat i: Elsas vardag
4
God natt mina söta läsare!
Kolla vad söt buss!
Varför finns inte såna i Sverige?

CUTE!
Nu ska jag gå ner och äta lite lättfil blandat med pepparkaksfil.
Natt <3
Hittills till God natt <3


J

Inte för att vara elak men;



1. Du har stavat fel på Lots.

2. Det är ett pinsamt rött streck under Lot's

3. Det är jättedålig kvalité på bilden

4. Alla skriver så...

Kornetto

Ööhh Julia.. Orka vara så petig. Vem mer skriver det förutom hon och Foki, jag skrev det förut, så om inte du vet nån fler så är det ju bara 2 ofta alla är två? Ägd


URL: http://kanelbullen.webblogg.se/
Elsa

1. vet at det inte ska vara komma men jag srev lite annorlunda bara för att jag kände för de.

Elsa

2. Det röda sträcket är där mdvetet,

jag ville ha det så, min stil?

3. Jag har väl den kvalite jag vill.

4. Håller med Kornelia.



Jag tycker det är tråkigt att du envisas med att

skriva dumma kommentarer på min blogg

bara för att du är avis -.-

Jag kommenterar inte dumma saker på eran.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: